Takk for at du handla...
...på salget vårt 3.-6. april! 🤩
Vi pakker, klipper, henter varer fra butikk og lager, og pakker mer sånn at dere kunder skal få tilsendt varene deres så raskt som mulig.
Vi tar bestillingene i den rekkefølgen de er kommet inn, og det er ikke mulig å "snike" seg foran i køen ved å kontakte oss, så vi må holde et system på ting og på den måten være mest mulig effektive. Dette gjelder også Hente-i-butikk ordrer i Tromsø. Du får epost når pakken er klar for henting.
Akkurat nå holder vi på å pakke ordrenummerserien;
(alle ordrer er sendt)
Du kan også se status på din ordre på Min Side. Skulle det skje (tekniske problemer, BankID verifisering i betalingen feilet osv.) og at du er i tvil om ordren er registrert hos oss, kan du sjekke Min Side og se om den ligger der. Gjør den ikke det, er den ikke registrert og synlig for oss heller. Da må du fullføre bestillingen i nettbutikken på vanlig måte.
ℹ️ Ønsker du å bestille mer må du legge inn en ny ordre, vi kan ikke legge til varer på eksisterende ordrer (mye jobb, og det er ikke sikkert vi kan øke beløpet hos Vipps og Klarna). Vi korrigerer fraktkostnader når vi kan samsende flere bestillinger i samme pakke.
Ordren din kan ha følgende statuser, og dette er hva de betyr;
"Ikke behandlet" - Ny innkommet ordre vi ikke har gjort noe med enda.
"Salg" - Det samme som "Ikke behandlet" egentlig, men vi har internt tagget den med en egen status for å skille salgsordrene fra de vanlige ordrene som vil komme inn etter at salget er avsluttet.
"Til pakking" - Ordren din er med i den serien vi holder på å pakke akkurat nå.
"På vent" - Hvis det trengs avklaringer fra deg på noe, eller vi selv internt må sjekke noe for å fullføre ordren.
"Bestillingsvarer på vent" - Om ordren inneholder noe vi ikke har inne på lager, og er satt til side i påvente av at alt du skal ha er på plass.
"Fullført/Sendt" - Alt er pakket og gjort klar for sending, og ordren er registrert med sendingsnummer hos Posten.
💎💎💎