Stofflykke.no
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,00,-

🚛 Rask levering, fra kr 55,- 👑 Gratis frakt over 1500,-

Spørsmål og svar

Her er noen utvalgte spørsmål...

🌸 Frakt

Hva koster det å få tilsendt pakker fra dere?

Pakker koster mellom 55 og 95 kroner, avhengig av vekt på det du kjøper. Nettbutikken genererer prisen selv, du ser den i kassen før du betaler. Alle pakker sendes med sporing, du får sporingsnummer i eposten når vi har sendt pakken.

Kan jeg velge pakkealternativ selv?

Ja, når du sjekker ut kan du velge pakketype. "Pakke i postkassen" leveres der hvis den passer. Er pakken for stor for postkassen leveres den på ditt nærmeste postkontor/post i butikk.

"Pakke til hentested" er pakker som leveres for uthenting på ditt nærmeste postkontor eller post i butikk, eller det stedet du velger når du har registrert ordren.

🌸 Betaling

Hvilke betalingsmåter kan jeg velge mellom? 

Du kan velge enten Klarna eller Vipps. Med Klarna kan du også velge mellom vanlig kortbetaling, eller en eller annen type betalingsutsettelse. Du kan utsette betalingen i 30 dager, eller inngå en avtale om delbetaling over lengre tid.

Det er Klarna som styrer hva du får tilgang til, ikke vi. Du ser i utsjekken hvilke valg som kommer når du legger inn dine personalia. 

Refusjon ved feil eller retur, hvordan foregår det? 

Hvis du angrer et kjøp, eller returnerer noe pga feil eller skader, registrerer vi en refusjon på ordren og du får tilbakebetalt det du har krav på. Avhengig av opprinnelig betalingsmåte blir pengene returnert i løpet av noen virkedager.

Ved ordinær retur og bruk av angrerett er det som regel kundens ansvar å betale returporto, mens vi dekker vareverdien når varene er mottatt hos oss.

Endre på en ordre i ettertid, går det?

Som regel, så lenge ordren ikke er påbegynt eller sendt. Vi ønsker å minimere endringer på ordrer som ligger inne, men kontakt oss og spør så skal vi se hva som er mulig.

Hvis du ønsker å endre varer eller øke mengden stoff som gjør at totalsummen blir dyrere enn opprinnelig beløp, kreves det litt triksing. Har du betalt med Klarna og valgt faktura eller av-/delbetaling, kan vi som regel øke beløpet manuelt herfra. Har du betalt med kort eller Vipps kan vi ikke øke beløpet på ordren, da må det foretas et tilleggskjøp i form av en ny ordre eller manuell tilleggsbetaling på Vipps. Kontakt oss, så tar vi det derfra.

Hvis nytt beløp blir mindre enn opprinnelig er det enklere, da trekker vi fra og du får refundert det som er trukket eller reservert.

Trykk ENTER for å søke